Osnovni namen
Splošni pogoji spletne trgovine SuperFans, Mario Ropič s.p. (v nadaljevanju Superfans) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine SuperFans, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med SuperFans in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.
Identifikacija prodajalca
Upravljalec in prodajalec izdelkov v spletni trgovini SuperFans je podjetje Mario Ropič s.p. (v nadaljevanju ponudnik).
Naziv podjetja: Mario Ropič s.p.
Naslov in sedež podjetja: Ulica Prvih Žrtev 28, 2204 Miklaviž na Dravskem Polju
e-mail: info@superfans.si
Spletna stran: www.superfans.si
Matična številka: 7286236000
Davčna številka: 63611007
Številka vpisa v register:
Datum vpisa v register: AJPES, izpostava Maribor, 6.5.2017
Podjetje ni davčni zavezanec.
TRR SI56 3400 0102 2792 614 (odprt pri SPARKASSE d.d.)
Opredelitev pojmov
Superfans je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Mario Ropič s.p.
Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini Superfans opravila nakup.
Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.
Delovni čas podjetja Superfans ni določen.
Sedež prodajalca Mario Ropič s.p. je na naslovu Ul. Prvih žrtev 28, 2204 Miklavž na DP.
Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki pregleduje in/ali nakupuje vsebine v spletni trgovini podjetja Mario Ropič s.p.
Registriran uporabnik je vsaka fizična oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.
Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.
Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.
Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.
Registracija
Za uspešen nakup je zaželjena registracija kupca, ni pa obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.
Ob registraciji v spletni trgovini SuperFans, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino Superfans, prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletne trgovine in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto.
Za uporabo spletnega mesta med drugim šteje tudi dostop do spletnih strani in drugih vsebin v okviru spletnega mesta, uporaba funkcij in storitev spletnega mesta, prav tako pa tudi prenos datotek in drugih vsebin iz spletnega mesta.
Spletno mesto Superfans si pridružuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno na spletnem mestu preveril, ali so se splošni pogoji spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Superfans ne prevzame odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba v spletni trgovini Superfans ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila po predračunu, z nakazilom na TRR ali pri drugih plačilnih sredstvih. Spletna trgovina Superfans si pridržuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini Superfans.
Podjetje Mario Ropič s.p. ni zavezanec za davek na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov so delno simbolične, zato lahko pride do manjših barvnih odstopanj pri izdelkih.
Za morebitne nejasnosti ali vprašanja nam pišite na info@superfans.si.
Dobavni roki
Vse izdelke odpremljamo dnevno. Oznaka NA ZALOGI pomeni, da je izdelek na zalogi in dobavljiv takoj. Rok dobave je večinoma 3-5 DELOVNIH dni od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili.
Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@superfans.si. Z veseljem vam bomo povedali, koliko časa je potrebno čakati na željeni izdelek.
V primeru, da posamezen izdelek ne bo več na zalogi, bomo to jasno označili ob sliki izdelka. Izdelka v tem primeru ne morete dodati v košarico.
Postopek naročanja
Na spletni strani so predstavljeni izdelki, ki predstavljajo prodajno ponudbo v spletni trgovini Superfans.
Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini.
Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini Superfans, preko e-pošte info@superfans.si ali preko našega Facebook ali Instagram profila Superfans.
Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Superfans sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Naročanje izdelkov v spletni trgovini/postopek nakupa
DODAJANJE ARTIKLA V NAKUPOVALNO KOŠARICO
V spletni trgovini www.Superfans.si kupec označi vrsto in količino izdelkov, ki jih namerava naročiti. Naroči lahko različne izdelke in količine izdelkov iz prodajne ponudbe, nato klikne na gumb »dodaj v košarico«. Kadarkoli lahko v prodajni košarici spremeni naročene količine izdelkov ali pa posamezne izdelke iz košarice odstrani.
ODSTRANITEV IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE
Na spletni strani www.Superfans.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti artikel iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec na levi strani artikla.
Ko je košarica posodobljena, lahko nadaljujete z nakupom s klikom na gumb »nadaljuj na blagajno«.
NAKUPOVALNA KOŠARICA
Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti potrebna polja:
1. Koda za popust
Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »uporabi kupon«.
2. Podatki o uporabniku
Izpolniti je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, poštno številko, kraj in država), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
2.1 Naslov za dostavo
Če želi uporabnik paket dostaviti na naslov, ki je drugačen od uporabnika, naj obkljuka »dostava na drug naslov« in odprlo se bo dodatno polje, v katerega se vpišejo vsi zahtevani podatki, ki so označeni z rdečo zvezdico: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in država.
3. Način plačila
Uporabnik mora izbrati način plačila. Izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po UPN (predračun) ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico. Za plačilo preko spleta s kreditno / debetno kartico zagotavlja sistem Stripe.
4. Pregled naročila
Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
5. Zaključek naročila
S klikom na gumb Zaključi nakupje naročilo zaključeno in spremembe niso več mogoče. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše temu namenjeno besedilo – potrdilo o naročilu. Izpisani so tudi ostali podatki o naročilu: številka naročila, datum naročila, končni znesek s poštnino in izbrani način plačila.
V nekaj minutah po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov obvestilo o prejemu naročila, v katerem je podrobno navedena specifikacija in vrednost izdelkov.
Prodajalec bo vsako naročilo kupca pregledal.
V primeru, da naročenega artikla ni več na zalogi ali v primeru očitno napačne cene izdelka, ki lahko nastane zaradi napake pri elektronskem prenosu podatkov, si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo zavrne, kupcu predlaga nakup podobnega, alternativnega izdelka, ki ga ima na zalogi ali kupcu predlaga naročilo po trenutno veljavni prodajni ceni. Kupec lahko novo ponudbo sprejme ali brez kakršnihkoli stroškov zavrne in odstopi od naročila.
Po prejemu potrdila o plačilu bo prodajalec pričel z izdelavo naročenega izdelka, katerega rok dobave je 3-5 delovnih dni.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina Superfans si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi,
da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun Mario Ropič s.p. po predračunu. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila. Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
- S kreditno kartico preko vmesnika STRIPE, kateri skrbi za varne transakcije.
Izdaja računa
Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Vračilo izdelka / odstop od pogodbe
Vračilo izdelka iz naše ponudbe
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona.Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.
V primeru, da uporabnik vrne izdelek, je bil že uporabljen/rabljen in ali iz kakršnihkoli razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Mario Ropič s.p. terja odškodnino.
Reklamacija / stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.
Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje tekstila.
Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje Mario Ropič s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – Mario Ropič s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Popusti
KODA ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Superfans in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Superfans ali v drugih medijih.
Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust v za to pripravljeno okno. Ko uporabnik vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Popusti se med seboj ne seštevajo.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Kode za popust ni mogoče unovčiti pri že znižanih izdelkih.
DRUGI POPUSTI
V spletni trgovini Superfans lahko potekajo različni popusti in akcije. Najpogostejši popusti so popusti za naročilo izdelkov v sklopu prednaročil, popusti za pospeševanje prodaje in popusti, ki se nanašajo na razprodajo zalog. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.
Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.
Varnost podatkov
Lastnik spletnega mesta Superfans (Mario Ropič s.p.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten.
Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Komunikacija z uporabnikom
Superfans bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Podatke uporabnikov lahko uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev o novostih in akcijah v spletni trgovini www.Superfans.si.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Superfans izrecno spoštoval.
Piškotki
Z uporabo spletne Superfans trgovine se strinjate z uporabo piškotov na vašem brskalniku. Shranjujejo se na vašem disku in zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani (katere izdelke ste dodali v košarico, ali ste že prijavljeni, katere nastavitve ste izbrali, itd.)
Piškoti niso nevarni. Niso računalniški programi in ne morejo vplivati na delovanje vašega računalnika. Med brskanjem spletne strani se v brskalnik nalagajo piškoti, preko katerih nam naš oglaševalski partner omogoča ponovno oglaševanje obiskovalcem link na drugih spletnih straneh. Storitev ne zbira ali shranjuje nobenih osebnih podatkov.
Intelektualna lastnina
Spletna trgovina Superfans je last podjetja Mario Ropič s.p. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje Mario Ropič s.p. edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Mario Ropič s.p.
Obveščanje in e-novice
Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Superfans spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.
Superfans si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa smo vam na voljo tudi na elektronski pošti info@superfans.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali razrešiti dvome in vprašanja.
Dostava in poštnina
Pošiljamo vsak DELOVNI dan. Dostavo za spletno trgovino Superfans.si opravlja Pošta Slovenije.
Vsako naročilo oddano skozi sistem Superfans trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.
Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 3-5 delovnih dni od plačila.
Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, Superfans trgovina obvesti kupca.
Znesek dostave je odvisen od zneska nakupa. Ob plačilu nad 50€ se poštnina ne obračuna in jo krije podjejte Mario Ropič s.p. Poštnina oziroma stroški dostave po Sloveniji znašajo 3,9€. Poštnina v Avstrijo ali Hrvaško znaša 6,90€.
VARNOST IN ZASEBNOST
Splošno
Ponudnik Mario Ropič s.p., Ul.Prvih Žrtev 28, 2204 Miklavž na DP (v nadaljevanju Mario Ropič s.p.) ceni zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov tega spletnega mesta in spletne trgovine, zato njihove podatke skrbno varuje, tudi pred vdorom tretjih oseb, kar uporabnikom zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.
Upravljavec zagotavlja, da bodo Vaši osebni podatki predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot ste ga podali, tudi kadarkoli prekličete. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo.
V zvezi z vašimi osebnimi podatki imate:
- pravico do dostopa do podatkov,
- pravico do popravka,
- pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«),
- pravico do omejitve obdelave,
- pravico do ugovora
- ter pravico do prenosljivosti podatkov.
Posredovane osebne podatke uporabljamo za namene obveščanja o ugodnostih, aktivnostih, storitvah in dogodkih upravljavca. Podatke za ta namen obdelujemo do preklica privoljenja.
Podatke o nakupih in posredovane osebne podatke uporabljamo za namene obveščanja o ugodnostih ob posebnih priložnostih in pošiljanja prilagojenih ponudb preko e-pošte ter prilagajanja spletnih oglasov za ponovno ciljanje na platformah za digitalno oglaševanje (Facebook, AdWords …) z namenom predstavitve vseh naših storitev in dodatne ponudbe. V okviru priprave prilagojene ponudbe se izvaja segmentacija na podlagi zgoraj opredeljenih podatkov, podatkov o obiskanih spletnih straneh upravljalca (če ste se kot posameznik ob obisku spletne strani s tem strinjali) in vaših opravljenih nakupih. Podatke bomo za ta namen obdelovali do vašega preklica privoljenja.
Za uveljavljanje prej omenjenih pravic oz. morebitnih pritožb vas prosimo, da kontaktirate pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v podjetju upravljavca na elektronski naslov info@superfans.si.
Podatki se hranijo do vašega preklica oz. dokler je potrebno, da se doseže namen, zaradi katerega so podatki zbrani ter po tem izbrišejo, uničijo, blokirajo oz. anonimizirajo.
Upravljavec se obvezuje, da bo podatke obdeloval in varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju ter zbiranju in obdelavi vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z določili veljavne zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov.
Varnost nakupa ponudnik zagotavlja tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik za potrebe opravljanja svojih storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek;
- naslov in kraj bivanja ter naslov za dostavo;
- datum rojstva;
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
- geslo v šifrirani obliki;
- kontaktno telefonsko številko;
- državo bivanja;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu;
- IP naslov, iz katerega uporabnik dostopa do spletnega mesta;
- čas in datum registracije;
- arhiv komunikacije;
- podatke o vsebini naročila.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.
Podatki, ki jih uporabnik posreduje na spletni strani oz. za potrebe spletnega nakupa ali kako drugače preko e-pošte so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
Pri nakupu v spletni trgovini Superfans uporabnik poda izrecno soglasje, da lahko ponudnik za potrebe segmentiranega in ciljnega trženja obdeluje vse podatke, ki jih hrani o uporabniku in jih je pridobil ob njegovih nakupih, sklepanju pogodb ali med drugimi oblikami interakcije s kupcem. Podjetje bo pridobljene podatke varovalo ter preprečevalo njihove kršitve in zlorabo, vse v skladu z veljavno zakonodajo.
Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje in za opravljanje storitev, ki jih podjetje ponuja. Če uporabnik ne poda soglasja iz prejšnjega odstavka, nakup v spletni trgovini Superfans ni možen.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.
Uporabnik z osebno privolitvijo hkrati soglaša in pooblašča ponudnika kot upravljavca osebnih podatkov, da za zgoraj navedene namene posreduje zbrane osebne podatke pogodbenim partnerjem na ozemlju Republike Slovenije, s katerimi ima sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo v imenu ponudnika in za njegov račun.
Podatki kupcev spletne trgovine Superfans se posredujejo tretjim osebam le v primeru, da so potrebni za izvedbo postopka naročila in obdelave plačil. Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (ime in priimek uporabnika ter naslov za dostavo). V kolikor kupec izbere način “Plačilo na račun”, sodeluje ponudnik z SPARKASSE d.d. glede poteka plačila. Podatke uporabljajo tretje osebe izključno za izpolnjevanje svojih obveznosti v skladu z izvrševanjem postopka naročila in plačila.
Ponudnik se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam (ki ne sodelujejo v postopku izvedbe naročila in obdelave plačila), razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo, če bi to od njega zahtevale državne oblasti, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.
Uporabnik z označitvijo praznega polja potrjuje, da je seznanjen z vsemi relevantnimi pravicami kot so npr.: pravica do vpogleda, prepisa, kopiranja, popravkov, blokiranja in izbrisa njegovih osebnih podatkov, v skladu z veljavno zakonodajo.
Uporabnik lahko kadarkoli prekliče soglasje za pošiljanje oglasnega gradiva in obveščanja o novostih v ponudbi ter poslovanju ponudnika. Preklic lahko pošlje po e-pošti na elektronski naslov info@superfans.si. Odjava je možna tudi s klikom ob vsakokratnem elektronskem pošiljanju oglasnih sporočil. Vsakršne spremembe njegovih podatkov lahko uporabnik popravi v svojem uporabniškem profilu ali pa jih ponudniku pošlje po e-pošti na elektronski naslov info@superfans.si. Pri vsakokratnem dostopu do spletne strani podjetja se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo. Te informacije ponudnik uporablja za merjenje priljubljenosti svoje spletne strani in izboljševanje kakovosti vsebin in uporabnosti.
Ponudnik bo osebne podatke uporabnikov hranil samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo, vse v skladu z veljavno zakonodajo.